Om en vänskap som aldrig kommer ta slut.

I och med att jag inte har ett skit att göra så bestämde jag mig för att kolla igenom alla resebilder från 2009 & hittills 2010. En bild från varje resa. Alla resor är gjorda med min bästa vän & syster förutom New York. Jag håller med dig som du skrev i ditt blogginlägg. Det är snart dags för en roadtrip á la Sisters in arms.

 

En Emmy i Göteborg 2009

 

En Emmy & en My. En annan Göteborgsresa 2009.

 

Man kan inte alltid vara snygg. Kreta 2009.

 

Jag & syster. Stockholm 2009

 

Syster. Stockholmsresa två, 2009.

 

Motala hos min syssling, 2009.

 

Gran Canaria 2010. Jag, Tove & My.

 

New York 2010. Mamma & Jag.

 

Göteborg 2010 med My & Vedde.

 

En Emmy på Kreta 2010.

 

Du är blad det finaste jag har syster. Tillsammans är vi förlorarna som vinner över allt. Idioterna som kan ha världens sämsta humor. Vännerna som aldrig överger varandra. Jag älskar dig!

 

Kreta 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0