Valkaos. Ja det kan man säga.

Okej. Jag lovade mig själv att inte skriva något om röstningen eller valet i min blogg då jag anser att alla har rätt att rösta på precis vad de vill, sålänge man röstar.

Men... Man kan hårddra det och säga som så att det rödgröna blocket jobbar för olika människor och inte vill särbehandla någon och Alliansen jobbar för de rika i sammhället. Detta är hur de flesta ser på saken. Själv tänker jag inte yttra mig i frågan utan jag förstår de som är moderater och jag förstår de som är socialdemokrater. Självklart röstar man på det som är bäst för en själv och personer i sin omgivning. Och det finns mycket positivt med båda sidorna så jag skulle föredra att alla försöker sammarbeta istället och hitta lösningar på det sättet, men det kommer ju aldrig hända.

Det finns bara en sak jag inte kan förstå: Hur i hela fridens namn kunde SD komma in i riksdagen? Hur ska detta hålla i längden? Och snälla Reinfeldt, gå aldrig in i ett sammarbete med SD!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2010-09-20 @ 16:36:31
URL: http://zekokocak.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag hade inte heller tänkt att skriva nåt om valet men sen kunde jag bara inte hålla mej.. =) Hoppas allt är bra!

2010-09-21 @ 10:23:31
URL: http://tinaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0