Tisdag

Hej på er. Har ni sovit gott? Jag har sovit supergott faktiskt, hade dock gärna sovit ett tag till. Är helt slut i huvudet och förstår inte hur jag eventuellt ska kunna börja plugga i framtiden? Föreläsningar på tre timmar osv? BIG nono, det är ett senare problem.

När jag fick skjuts in till jobbet idag (tacktacktacktack!!) lyssnade vi på radion. Det var någon undersökning som hade gjorts inför valet, ganska intressant faktiskt. Ingen kan väl ha undgått denna valhysteri? Hur eller hur. Visste ni att kristdemokrater duschar mer sällan än andra? Och att moderater ofta är ensamma yngre män. Och har de förhållande är de ofta otrogna? Mycket mer information framgick dock, men kommer inte ihåg vad som tillhörde vad. Jag vet i alla fall att jag inte är född som miljöpartist om man ska gå på den undersökningen. Jag hatar kollektivtrafik!

Nej nu gled jag ut på ett sidospår här, som vanligt ;-) Jag hoppas ni får en fin tisdag kära vänner! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0