Träna? Jag? Ööhm!

Min träningsvärk börjar gå över nu. Det gillar jag! Har dock tankar på att skaffa gymkort på snuskilus (Nautilus) för att komma igång med gymmet igen. Träningsvärk är ju aldrig fel liksom, jag har ju haft ganska roligt åt den. Vad säger ni? Är Nautilus bra? Jag tränade ju där för flera år sedan då jag var musklig och vältränad. Gick dit innan skolan & allt, 5-6 dagar i veckan hängde Emmy på gymmet. Det trodde ni inte va? Musklerna är numera i viloläge. Men det är väl aldrig för sent att börja igen?

(Vi vet hur bra det har gått senaste tiden när jag ska börja träna. Det rinner ut i sanden. Alltid. Men bruden som får träningsvärk av att handla på maxi måste ändra vanorna. Annars dör hon i förtid! Och det vill väl ingen...?)


Kommentarer
Postat av: Stina

jaaaa! nautilus är bra. och nu har du mig, bella & frida som drar dit dig med ;) framförallt mig. do it do it.

2010-09-08 @ 10:37:04
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja, skaffa där.. så drar vi dit varandra

2010-09-08 @ 11:31:43
URL: http://metrobloggen.se/barabella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0