Torsdag morgon

God morgon!

Jag ville egentligen mest göra er uppmärksamma på att jag KAN vara uppe såhär tidigt och vara ute i tid. Just nu sitter jag faktiskt och äter frukost, tro det eller ej! Kaffe också såhär på morgonkvisten. Ska köra My till sitt jobb då hon börjar vid 8, och Catja ska släppas av vid körskolan sedan börjar jag själv jobba vid 8,30.

Igårkväll kollade vi för övrigt på Sagan om de två Tornen, film nummer två i Sagan om Ringen-triologin. Alltså, jag grät lite för att jag tyckte det var sorligt?! Fick ett SMS från Stina när jag skulle sova "Tjejen som behöver muffinsrehab gråter till Sagan om Ringen, jag gillar't :D <3"

GOD MORGON!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahah :D godmorgon sötunge!

2010-09-02 @ 10:19:24
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0