Torsdag

Godmorgon sunshines! Sovit gott? I fell asleep like a baby, liksom. Nej, jag måste sluta prata evengelska ;-) Hur eller hur så var jag kalassuperduper trött imorrse. Hade ingen lust alls att gå upp. Men efter lite mental laddning och intalning att jag är ledig imorgon så gick det bra. Idag är dessutom ingen vanlig dag. Nej, mitt liv kommer bli annorlunda nu. Haha.. Mer om det får ni veta sedan, är inte redo att kläcka bomben än. (Mamma, nej du ska inte bli mormor!! Hahahah!!)

Igår var för övrigt en fantastisk dag. Jag menar, när till och med vädret är på min sida så är det bra. Jobbet gick bra. Hurmöret var bra. Yey, mer sådana dagar åt folket! Jag hoppas på att idag blir en lika bra dag :-)


Ge mig sommar igen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror nog att pappa är mest nervös för eventuella barnbarn!

2010-09-30 @ 09:40:09
Postat av: Mamma

Pappa säger att det beror på vilken pappa du väljer! Bli lycklig!

2010-09-30 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0