På banan igen!

Hej på er. Jag måste börja med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterade igår. Hade faktiskt inte en tanke på det. Hur eller hur så är jag på banan igen. Hostan finns fortfarande och kan vara outhärdlig ibland, men jag kan ju inte hoppa över att leva mitt liv pga. hosta? Jag känner mig i alla fall mycket piggare nu vilket är bra!

Idag blir en hyffsat lugn dag. Måste väl fixa lite inför kvällen kanske då Jag & My ska hålla i en liten förfest. Kanske blir det singstar like the old times? Eller bara härligt tjejsnack (haha, stackars Thomas & Patrik!! Men dom klarar nog det.) Jag ska alldeles strax göra mig lite iordning för en sväng till bolaget. Men innan dess ska räkningarna betalas! Yes, vi kör igång med det nu med en gång så jag vet vad jag har att röra mig med. Kanske kör förbi modehuset sen också ;-) Haha.. Kram på er! ♥

Haha, ja jag säger då det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0