Onsdag

Godmorgon på er.

Jag somnade på nolltid igår, så skönt! Det var en väldigt lugn kväll. Ingen promenad för mig, däremot en film. Sex and the City kollade vi på, som att man inte har sett den tidigare liksom. Men vissa kommenarer är grymt roliga! Kom inte i säng förrens strax innan tolv så idag är man lite tröttare än vanligt. Men hey, jag kan överleva det :-)
Idag ser ut att bli en fin dag och jobb står på schemat. Ikväll om Thomas kommer ner till Kalmar istället för att My åker upp till honom så ska vi spela bowling är tanken. Det var grymt länge sedan man bowlade! Vet inte om det bara blir vi tre i så fall, någon som vill hänga på så är ni vilkomna att höra av er! Alltid roligt om man är fler.

Hoppas ni får en fin dag. Det ska jag ha :-) Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0