Myskväll

Så, äntligen är dagen över och nu är det bara film-mys som gäller med mina bästa. Skippade skepparexamen-kursen ikväll pga. av förkylninge, måste prioritera att orka med jobbet kände jag då det faktiskt är ett jobb och kursen är mer utav en "hobby". Well done, Emmy.

Så nu blir det inte många knop gjorda för min del ikväll (haha, fyndigt!) Har varit iväg och hyrt lite filmer som vi ska se på de närmaste kvällarna och köpte lite godsaker på Maxi. Gick förbi den nya 3-butiken där och då fick jag och My höra "är ni över 18?" tack & hej. Om ett par år kanske jag tar det som en komplimang med inte i dagsläget.


Ha en fantastisk kväll hörrni! Jag ska kurera mig så veckan inte blir allt för olidlig :-) Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0