Mina händer luktar apelsin!

Nu är jag hemma igen efter en dags jobb, en sväng på JL bilar och lite handlande. Ska alldeles strax äta fruktsallad som jag & My har skurit upp. Det är numera offentligt att mina händer luktar apelsin. Inte så att det luktar illa, men det hör inte hemma på händerna direkt.

Sitter och tittar här nu när My spelar Nintendo Wii. Själv är jag sugen på en promenad eller något kanske, lite frisk luft och energi framkallande. Kommer antagligen inte bli av, men det skulle vara skönt! Annars händer nog inte mycket denna kväll. En vanlig tisdag helt enkelt. Men jag är inte bitter för det :-)

Bild tagen ute på Stensö igårkväll.


Kommentarer
Postat av: My

Sorry att jag inte orkade promenera ikväll när du för en gång skull ville ut och gå :/

2010-09-14 @ 20:30:36
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0