Måndag

Godmorgon på er. Har ni sovit gott? Själv har jag sovit jättegott och vaknade för en halvtimma sedan ungefär. Utvilad men mec träningsvärk i hela kroppen. Jag menar verkligen HELA kroppen. Jag kan dessutom inte sitta ner ordentligt då jag har skavsår på rumpan efter sadeln. Lyckas alltid få det, men i alla fall. Aj vad ont det gör! Annars är magen & ryggen värst, med träningsvärken alltid. Men ja, det visar ju i alla fall att ridning ger träning!

Idag är jag ledig från jobbet och ska uträtta lite ärenden i stan och sådär. Även en fika med Stina ska hinnas med. My är också ledig så vi ska kolla kläder inför helgen. Wehoo! :)

Hoppas ni får en fin dag! Kram ♥


Ibland är vi allt bra knasiga :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0