Måndag

Hej på er. Sovit gott? Jag insåg igårkväll när jag skulle sova att jag var nog alldeles för utvilad. Har haft sovmorgon på tok för många dagar för jag var inte alls trott. Men, jag får skylla mig själv. Men helgen har i varje fall varit fantastisk.
Idag faller livet tillbaka till det rutinmässiga igen. Först jobb, sedan vidare till kurs (skepparexamen, missade ju förra veckan pga. förkylning) sedan sova. Typ. Roligt liv. Inte. Men, det är bara att ta det. Utanför fönstret piskar vinden mot rutan. Det blåser extremt mycket! Hösten är här på riktigt, och enligt väderleksrapporten är den här för att stanna också.

Nehe, nu ska jag hosta vidare här. Ha en fin dag kära vänner. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0