Måndag

Helloo fina ni. Sovit gott? Alltså, jag gick oah la mig vid ungefär halv 11 igårkväll och vaknade ungefär vid halv 11 idag (om man bortser från lite slösnack med My tidigare på morgonen och lite ivägskickade sms :)) Detta betyder alltså att jag har sovit ungefär 12 timmar. SHAME on me om jag säger att jag är trött idag under dagen. Big shame!
Har precis ätit lite färsk fralla med räkost på och dricker fortfarande upp mitt kaffe. Dagens planer är jobb jobb & jobb typ. Men, det kan bli roligt. Har sällskap av Sebuuustian till klockan 22 så man har ju alltid någon att snacka med.

Just det. Det blev ingen ridning idag då Wille hade tappat en sko! Stackars beeebis!

Nehe, dags för mig att sätta fart här. Bussen (!!!!!!!) går klockan 12.30, alltså en timma innan jag börjar jobba. Roligt. Värre. Hörs sen sötbollar. Kram ♥

Bild från hamnen ute på Stensö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0