Lördag

Godmorgon lovers. Jag vaknade inatt av att jag hade nackspärr. Det var som att hela nacken var påväg att gå av för en stund. Satte mig upp i sängen. La mig ner. Somnade om. Vaknade sen när jag var tvungen att gå upp och det gjorde inte alls lika ont. Nu gör det bara ont när jag böjer huvudet åt vänster, det sitter som en spärr liksom, men förhoppningsvis går det över tills ikväll.

Idag blir det jobb fram till klockan 17 därav kommer det inte vara särskillt innehållsrik uppdatering, kanske på någon fika eller om jag hinner på lunchen. Och ikväll kommer jag inte heller ha tid egentligen då jag ska iväg. Men det ordnar sig, någon dag måste man prioritera bort bloggen. Hoppas ni alla får en härlig lördag! Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Så länge man sköter jobbet spelar det ingen roll hur skrivbordet ser ut tycker jag :D

2010-09-11 @ 09:05:01
URL: http://chasingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0