Lördag kväll

Min förkylda dag har varit hektisk. Åkte ut till Rockneby och hämtade bilen. Passade på att förtidsrösta när jag ändå vad där, så nu är även det avklarat. Sedan åkte jag direkt hem till Stina och så gick vi en promenad i raskk takt i ösregn, inte det bästa valet jag har gjort i och med förkylning, men man måste ju trotsa den! Efter det blev det en kaffe hos henne, och lite snack. Mycket mysigt :-)

Nu har jag ätit, ska hoppa in i duschen strax och sen hem till Stina för lite förfest. Frida och hennes vän ska också komma senare så det blir ett litet tjejgäng. Antagligen fyllt av tjejsnack! Forhoppningsvis så blir jag inte värre nu så kvällen blir säkert kanon!

Jag önskar er en fortsatt härlig dag & det dyker säkert upp ett blogginlägg till senare :) Kram ♥

Tillsammans är vi oslagbara. Dock är det bara jag & stina av oss på bilden som ska vara med ikväll. Eventuellt tittar Bella förbi också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0