Kräftskiva nummer två 2010

Hej på er såhär på riktigt och inte genom mobilbloggande. Min dag har varit.. speciell! Som ni vet har min bil pajat precis när vi var påväg hem med maten som vi hade handlat, så den står för tillfället på en parkering typ vid maxi. Jag har dock bara skrattat åt det (efter någon svordom & en spark...) då mina bilar alltid har en förmåga att gå sönder utan att det är mitt fel.

Nu är kvällen i alla fall här och vi väntar folk. Här vankas kräftskiva! Vi är färdigfixade och redo för stormning så att säga. Några som skulle kommit verkar dock inte dyka upp vilket är tråkigt, men vi ska nog få roligt i alla fall! :) Ska försöka att ta massa bilder som jag kan visa imorgon! (Om jag överlever morgondagen, ska nämligen upp på hästryggen igen... mer om det imorgon.)

Jag önskar er en fantastisk kväll! KRAM! ♥

Ett försök till "dagens outfit".. nej hörrni. Jag kommer aldrig bli en modebloggerska!


Kommentarer
Postat av: stina

Snyggo!

2010-09-05 @ 12:07:25
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0