It's win or lose not how you play the game

Igårkväll bestämde vi hastigt och lustigt att vi skulle ivåg & bowla. Jag, My, Thomas & Patrik alltså. Sist vi bowlade vann jag som ni kanske minns? Den här gången gick det inte riktigt lika bra dock.. jag förlorade. "Det blir bara väjje och väjje." Hahaha, Patriks klockrena kommentar som jag totalt missade, men vi hade mycket roligt åt det. Efter bowlingen blev det hemfärd för oss allihopa och så började vi titta på en av mina favoritserier, nämligen Heroes. Två avsnitt blev det innan det var dags att tacka för den dagen. För första gången på länge var jag trött. Så ja, jag totaldeckade!

Idag är det jobb som står på shemat och när jag vaknade var till och med vädret på min sida. Solen sken och det var inte storm. Fantastiskt! Får se lite vad som händer ikväll, blir nog lugnt :-) Jag önskar er i alla fall en fin dag. Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0