Hästar i all ära!

Pannkakor - check!
Ja nu är jag mätt & belåten och redo för andra delen av Sagan om de två tornen. Grymmare filmer får man leta efter läänge (jag tror inte att ni kommer hitta någon faktiskt), och sedan blir det tidig sänggång. Imorgon är en ny dag med nya tag. Helgen är fullspäckad med grejer. Kräftskiva på lördag & sedan ut till min gamla sköthäst på söndag. Ska bli sååå roligt att sitta upp på honom igen, han är ju ganska speciell..

Kommer ihåg de gångerna jag & Stina har ridit ut på Wille & Leffe (två busiga stor pållar), det har ofta slutat med att Stina eller båda två trillat av. En gång red vi barbacka & skulle bara rida i skritt och trav var tanken. Helt plötsligt utan att varna så sätter jag av i full galopp (Wille är gammal galopphäst) och Stina var inte alls berädd. Där flög hon kan jag säga!
En annan gång skulle vi båda hoppa över ett litet träd i skogen. Jaja, Wille tvärvägrar EFTER hindret och börjar bocka så jag flyger av, en centimeter från att slå huvudet i en sten och där ligger jag och skriker "AJ AJ AJ AJ" medan han sparkar över mig, Stina & Leffe hoppar över samma träd och hon flyger likadant. Hästarna springer hem och vi börjar vandra.. typ två kilometer... underbart! Hittade dem i hagen sen. Mätta & belåtna.

Vilka minnen! På söndag är det dags igen!

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha :D älskar våra fina minnen! De va fan tider de <3

2010-09-02 @ 20:00:09
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0