Fredag

Godmorgon gullisar. Först och främst måste jag fråga mig själv varför i hela fridens namn jag har börjat bli så hemskt trött på kvällarna? Det är som att gå in i en vägg. POFF. Så är jag supertrött och vill sova. Kan dock vara en positiv egenskap :-) Jag slutade jobba vid 22,00 och blev hämtad. Sen var det bara att varva ner lite innan det blev säng-gång. Tog dessvärre lite tid innan jag somnade, men det gör inte så mycket :-)

Idag är det fredag vilket innebär att det är helg efter dagens arbete. Underbart, precis vad man kan behöva! Vet dock inte riktigt vad som händer i helgen men eventuellt kanske någon liten utgång. Sedan på söndag ska vi bowla! Thomas kommentar: "Orkar du ens lyfta ett bowlingklot?" Ja, tänk för att jag gör det! Haha. Nej, nu kom jag in på sidospår här. Hoppas ni får en bra fredag! Kram på er ♥



I miss you, New York!


Kommentarer
Postat av: My

Haha! Då ska han veta hur du rör dig på måndagen sen!:p

2010-09-18 @ 08:12:16
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0