Fredag

Godmorgon lovers!
Igårkväll var jag på första kurstillfället till Förarbeviset för båtar. Jag säger bara HJÄLP?! Ett sjökort består ungefär av ett stort papper med lite blåa fält, lite mörkare blåa fält och lite vitt. Sedan är det massa små symboler och siffror och svarta sträck. Detta ska jag alltså kunna läsa?! Men det ska nog gå bra sedan när man kan lite mer. Det bjöds på kaffe & macka också, så resterande måndagar (jag fick egenom att ha det på måndagar!!!!! Great!) behöver jag inte slänga i mig mat innan.

Idag är det fredag så imorgon har de flesta helg, utom jag. Men det kan jag leva med. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra ikväll men får nog behandla denna kvällen som en torsdagkväll eller något så jag orkar med morgondagen. Jag åkte för övrigt buss till jobbet idag. Från det att jag stod i busshållplatsen tills jag kom in på jobbet tog resan 40 minuter. Snacka om bortskämd med bil. Och att jag plattade håret var verkligen inte nödvändigt. Jag ser ut som ett troll.

Önskar er en fin dag! Kram ♥

 


Kommentarer
Postat av: sandija

fin blogg! :D klicka gärna in min blogg. <3



Allt bra med dej?

2010-09-10 @ 14:12:31
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: sandija

sv. du har rätt. jag har sett igår. det är dålig film :)

2010-09-10 @ 14:37:17
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0