Förkylning på g

Vaknade imorrse och hade galet ont i halsen, lite huvudvärk och en rinnande näsa. (o)välkommen förkylning! Körde syster till jobbet och tog en shoppingrunda på Apoteket, så nu har jag laddat upp med diverse olika läkemedel som kan stoppa min förkylning. Så ja, nu är jag redo att tackla den här förkylningen!

Jag ska alldeles strax åka ut till byn & hämta min bil. Sedan blir det en promenad med Stina och ikväll kanske eventuellt utgång beroende på hur jag känner mig. Imorgon ska det bowlas och det får jag bara inte missa. Jag måste orkar. Måste bli frisk.

Nehe, dags att åka. Ha en fin lördag! Kram ♥

Bild från överraskningsfesten förra lördagen. Fantastisk kväll!


Kommentarer
Postat av: My

Haha tack för mongobilden :D bara jag som fular mig!

2010-09-18 @ 14:31:38
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0