Fest med tjejerna

Hej på er! Igår var en.. all in kväll tror jag bestämt. Ja, jag mår bra idag, men Stina mår däremot inte toppen ;-) Vi förfestade i alla fall i Stinas systers lägenhet. Jag, Stina, Frida & Matilda. Satt och snackade och sjöng. Sedan dök även Patrik upp och vi började göra oss redo för O'learys. Sagt & gjort. O'learys med sång och härligt folk, alltid lika roligt. Saknade dock My, men det kommer fler gånger! En fantastisk kväll på alla sätt & vis. Tack för det!

Jag & Matilda

 

Stina & Frida

 

Jag gillar inte jäger....

 

"Emmy, sätt dig där, jag ska ta ett kort." okejdå!

 

 

Det var allt från den kvällen i bilder som jag tänker dela med mig av. Jag ska strax käka pizza nu, sen eventuellt lite plugg innan bowligen som äger rum ikväll. Hoppas ni mår bra. Kram  ♥


Kommentarer
Postat av: bella

åh hade velat vara med :)

2010-09-19 @ 16:44:40
URL: http://metrobloggen.se/barabella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0