En riktig tjejträff (+Jimmy)

Igår efter jobbet åkte jag som sagt in och fikade med tjejerna. Bella & Nadja hade satt sig vid hamnen så jag & Stina begav oss dit. Mycket uppdatering på kort tid. Nadja försvann dock ganska fort men vi andra satt kvar till strax innan 19, gick en liten sväng på stan och sedan mötte vi upp My när hon slutade. Vi satte oss på Krögers en stund, Jimmy kom och vi åt lite. Jag åt vitlöksbröd och drack cola, mums!
Det är ganska sjukt vad roligt det är att träffa er tjejer om det så bara är för en stund. Vi har gjort så mycket tokigt och roligt tillsammans innan så man skrattar alltid. Ni är underbara! Kräftiskiva bestämdes i helgen! ♥



Stina & Nadja vid hamnen.


Bella & Jag.


Kommentarer
Postat av: Stina

Underbar dag!

2010-09-01 @ 11:37:21
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0