Damn you, knappar!

Jag tror att jeansleggings ska bli min nya grej. Då finns det i alla fall inga knappar som av olika anledningar kan trilla bort. (Ja, det har hänt igen!) Kan man skylla på att knappen var dåligt fastsydd? Eller är det bara att inse det faktum att jag inte alltid kommer vara smal & slank?

Det blir inga fler muffins för mig nu. Inga fler chips. Ingen mer varm choklad. Ingen mer skräpmat. Inget mer godis. (Jag börjar nu inse att jag aldrig kommer klara det. Detta är ju ungefär vad mitt kostintag består av. Damn.) Jag gör nu en deal med mig själv. Varannan dag får jag äta något av ovanstående. Kanske. Eventuellt.

Eller så börjar jag helt enkelt gå ut & gå. Vill någon vara min vandringskamrat?


LÄNK (klickbar!): Det är inte första gången heller för er som läst min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0