Dagens

Dagens humör: Mycket bra! Solen skiner & livet leker, right?
Dagens mående: Likaså det mycket bra. Nös en gång förut, men jag tror det var en engångsgrej ;)
Dagens borde:
Dagens frisyr: En hästsvans (heter det fortfarande så?)
Dagens klädsel: Jeans, linne & en vit skjorta.
Dagens planer: Jobba & sedan har jag inga mer planer.
Dagens vill ha: Mina böcker som jag beställde igår!!
Dagens längtan: Längtan? Ska man inte leva i nuet & njuta? Nej men då längtar jag nog till.. en fest på hemligt datum.
Dagens fundering: Är sommaren verkligen över nu? På riktigt?
Dagens beroende: Muffins? Som vanligt? Eller ja, det var ostbågar för ett tag sedan. Och nudlar ett tag. Undra om det skulle vara gott om man blandade allt? Och vem har sagt något om att vara nyttig? Är magen glad så är människan glad?
Dagens tråkigaste: Är det dumt av mig att säga att jag inte kommer på något?
Dagens tidning: Tidning? Jag läser aldrig sådant. Det ska vara Barometern i så fall.
Dagens låt: Pink - mean. "Oh, we said some things that we can never take back, It's like a train wreck tryna hit the right track. We opened up the wine and we just let it breathe, but we shoulda drank it down while it was still sweet. It all goes bad eventually"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0