Bilder från Kräftskivan

Kräftiskivan igår var superbra! Några gick hem lite tidigare än andra och sådär, men det får man ju räkna med :) Kallt var det också, men till undersättning fanns filtar! Här kommer lite bilder;


Dessa bilder får räcka, har inga speciellt bra bilder liksom. Men jag vill tacka alla som kom, ni gjorde kvällen bra :) För övrigt så ska jag käka pizza nu, mums! Sedan upp på hästryggen. Eller nej, innan det ska jag köra ut min pajade bil till Rockneby så min bror kan kolla på den. Ja, vi får se hur dagen slutar och om jag överlever. Om ni inte har hört av mig ikväll senast klockan 21 så kan ni börja undra..

Kommentarer
Postat av: Bella

Det var jättetrevligt så tack för kvällen :)

2010-09-05 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0