Ajphööne has arrived!

Nu har jag hämtat ut min söta underbara iPhone. Skalet och display-skyddet sitter på plats och jag är bara SÅ nöjd! Ikväll händer det nog inte mycket. My har åkt upp till sin lover-boy i Mönsterås. Catja kommer kanske ner på lite kvälls-snack :-) Alltid trevligt!

Imorgon blir det att gå upp tidigt även att jag börjar jobba 8,30. Det är nämligen så att vi antagligen ska ut till stallet och rida innan jag börjar. Supermysigt! Fast, det finns en nackdel och det är att jag antagligen inte kommer kunna sitta ner resten av dagen sedan. Ajaj! Men det är värt det!!

Nu ska jag pilla lite med min ajPhööne och fixa ner lita Apps som jag hade innan. Önska mig lycka till! :-) Kramar ♥

Bild från när vi var ute & red sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0