Onsdag

Godmorgon. Idag har vi tre stycken födelsedagsbarn på jobbet så jag vill börja med att säga grattis till Karolina, Alexandra & Matilda!
Igårkväll kom Patrik hem till oss för att spela lite spel. Med Andra Ord blev det och ja.. vad ska man säga? Det blir bara väjje & väjje ;-) Haha.. Jag & My vann i alla fall när vi var på lag. Sedan blev det TV-tittar-paus för att se Desperate Housewives & Cougar Town innan vi drog igång en Plump-omgång. Härlig tisdagkväll :-) Somnade som ett litet barn sen typ, sååå trött!

Idag är det jobb som gäller för hela slanten. Huvudvärken som jag gick & la mig med igår är i alla fall tillfälligt borta. Fullt fokus på jobbet dessutom då vi har gemensam dag vilket inkluderar diverse olika tävlingar. Vi hörs senare :-) Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0