Spel & djur. Vilken kombination i ett inlägg liksom. Och så lite workiez också!

Ikväll ska det spelas "Med andra ord". I'm gonna kick ass. Typ. Tony tror att jag tjuvröker på jobbet och Catja hon är en pärla som vanligt. That's my crew. Tony är en snällis & bjuder mig på cola. Ja, mina workmatez är fantastiskta! Hela bunten.

För övrigt så såg jag ett rådjur inne på området för några dagar sedan. Jag har en bild som ni ska få se så ni tror mig. Man ser dock knappt att det är ett råddjur, men jag lovar. På riktigt. Det ni ser i mitten, det är garanterat ett råddjur. Jag är fotograf, så det är mig det är fel på.


Det springer där.. och fort gick det vill jag lova. Så fort att det knappt fastnade på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0