Måndag

Ny vecka. Nya utmaningar. Nya möjligheter. Godmorgon på er!

Kollade på Eclipse igår. Fantastisk film! Perfekt söndag faktiskt. Längtar tills nästa film kommer ut. Alla som vill gå på premiären med mig räcker upp en hand! Haha..

Idag är det i alla fall jobb som gäller, sedan ska jag gnugga geniknölarna på kursen. I'm gonna become a sjökvinna.

Nej, jag har totalt tappat suget på att blogga. Faktiskt. Dessutom har jag varit rökfri i 4 dagar nu typ. Tre och en halv i alla fall. Jag är så sjukt duktig. Thomas också. Vi är bra. Och att My slutar med colan är supreduperduktigt! That's my friends liksom. We can do it!

Nej, nu måste jag sluta yra. Ha det bra vänner. Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Stina

haha emmy de är måndag idag :P

2010-10-04 @ 12:00:01
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/
Postat av: Emmy

HAha, fuck. Jag ändrade :D

2010-10-04 @ 13:01:04
URL: http://fabulousemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0