Get to know me

Hur tidigt stiger du upp? Det beror på hur dags jag börjar jobba
Vem/vilka vet mest om dig? Utan tvekan My!
Gillar du att slåss? Haha nej?
Vad ska du göra ikväll? Kurs. Skepparexamen.
När var du senast full? När var du senast full?
Har du utländska föräldrar?  Nepp
Var har du ont?  Ingenstans faktiskt. Eller ja, om jag verkligen känner efter så har jag lite ont i axeln. Men jag väljer att inte känna efter.
Är du bra på att måla? Jag? Måla? Knappast.
Vad längtar du till? Nästa gång jag får bada i medelhavet..
Har du körkort? Yes, bästa inversteringen ever!
Favoritgodis? Gottegris, så jag måste svara allt =)
Morgon- eller nattmänniska? Inget av det!
Sparare eller slösare? Kan man svara både och på den? Alltså.. jag är duktig på att slösa. Men då slösar jag pengar på saker som jag anser att jag behöver. Och då borde det väl ändå kallas investeringar? Och spara pengar kan jag göra om jag verkligen behöver ;-)
Har du några homosexuella vänner? Yexbox! Amazing people!
Bio eller promenad? Måste jag välja?
Är du kittlig? Det beror på vem som frågar?
Anser du att du är stark? Jag brukar tro det tills någon bevisar motsatsen...!


Jag & Bella på O'learys för ganska länge sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0