Onsdag

Godmorgon! Har ni sovit gott? Jag hatar det faktum att det tar mig ungefär en och en halv timma att somna på kvällarna, men det går i perioder så får hoppas att det snart går över.
Igårkväll var jag & tjejerna på ett BodyStep pass på Actic. Roligaste passet på länge men fyy, jag har nog aldrig svettats så mycket på ett pass. Aldrig. Och idag har jag inte ens mycket träningsvärk. Det kommer nog senare hoppas jag! Idag blir det dock ingen träning för mig utan imorgon kör jag på vattengympa med syster istället!

Dagens planer är jobb & sedan ska jag ut till Rockneby. Nu för tiden känns det som att jag gör saker hela tiden samtidigt som jag bara vill göra mer och mer och mer! Läskig känsla..! Men det ska nog gå över det också.

Hoppas ni får en fin onsdag! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0