Min fredag

Okej. Det är den 2:a oktober vilket betyder att jag var rökfri hela den här månaden. Tro mig, det är stort. Och jag är faktiskt ganska duktig. Humöret kan jämföras lite med ett barns humör i trotsåldern men ja, det går nog över. Igår höll en sjuhelvetes (ursäkta uttrycket, men den var hemsk!) huvudvärk på största delen av dagen också. Yeahh, jag dog nästan.

Istället för att skriva ett långt inlägg om vad jag har gjort då uppdateringen har varit dålig så lägger jag upp det punktvis. Any questions?

~ Gått på stan med Stina och köpt massor av onödiga saker men också nödvändiga. Mest nödvändiga tycker jag nog. Inte skorna kanske, men dom var snyggast!
~ Köpt födelsedagspresent till Bella-bus.
~ Druckit kaffe på stan och shoppat ännu mer med Stina.
~ Ätit spagetti & köttfärssås.
~ Fått utbrott på My's pojkvän för att han tycker det är roligt att retas med mig.
~ Tittat på tre filmer, varav Twiligt var den enda som var bra.
~ Ätit massor med godis med härligt sällskap.

Nej.. hejdå. Jag har annat jag måste fixa nu. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0