Måndag

Hello sunshines! How are you? Jag mår bara fint. Sitter på jobbet och käkar polly typ. Mitt hår blev ganska bra när vi färgade det igårkväll för er som vill veta. Lite mörkt kanske, men ändå ganska bra. Det viktigaste är ändå att jag fortfarande har hår på huvudet!

Idag är det i alla fall måndag vilket innebär att jag har kurs ikväll. Problematiken är bara att jag slutar jobba vid 19,00. Attans. Jag har problem! Får se hur jag löser det. Annars är det lugna puckar så att säga. Chillidill. Solen skiner och jag är sugen på en promenad. Whatsoever. Stryp mig inte nu, men jag kände nyss en längtan efter snö. Haha..

Ne hörrni, ha en fin måndag! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0