Färgning av hår

Jag ska färga mitt hår idag. Först avfärga. Sedan färga om. Börja om från scratch igen. Frisörtid på lördag också, sedan är jag en riktig hottie. Not. Men ändå. Alla får väl försöka liksom?

40 minuter senare:
Var tvungen att springa, insåg att jag bara hade 10 minuter på mig att hinna till Åhlens innan det stängde. Har dessutom hunnit bli nekad att köpa en trisslott pga. att jag inte hade legitimation med mig. Tack för den, coop! Jag fyller 21 om två veckor. Snällt.

Nu ska jag först avgärga håret (dvs. bli gul i hela skallen) sedan, om jag har något hår kvar, så ska det i mörk mahogny. Återkommer med resultat!

Spegelbild i My's bilruta! haha.. Såhär nöjd är jag när jag inte fick chans att vinna min miljon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0