Torsdag

Hej på er!

Igår när jag hade slutat jobba åkte jag direkt ut till Nettan o Sebbe och inte att förglömma världens sötaste lilla Livia också i Rockneby för att hälsa på ! Blev bjuden på Tacopaj och kladdkaka till efterrätt. Mums! Snackade lite skti, hälsade på hästarna och tog det allmänt lugnt. Efter en mysig eftermiddag/kväll återvände jag mot stan för att inte missa Grey's Anathomy och sedan var det läggdags.
Idag när jag vaknade var det snö. Ja, jag kanske är den enda som inte är förvånad att snön är såhär tidig, men det är för att det alltid har snöat innan min födelsedag i alla fall de senaste åren. Så ja, välkommen vinter! Snart är det november också och då är det enligt mig tillåtet att börja lyssna på julmusik. (Till saken hör inte att jag & My satt på balkongen på Kreta och sjöng julmusik i somras...)

Hoppas ni får en fin dag vänner! Kram ♥



Sötunge!


Ja, det var nära att jag tog med henne hem! GOS!


Kommentarer
Postat av: Stina

Emmy, man får inte sno barn

2010-10-21 @ 12:17:52
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0