Tisdag

Haha hej! Jag kan inte låta bli att skratta idag. Var så fruktansvärt trött imorrse så jag ville verkligen inte gå upp. Men upp gick jag, gjorde mig iordnind & åkte till jobbet. Kom till jobbet. Insåg att min matlåda som jag gjorde iordning förtfarande står på köksbordet PLUS att jag glömde ta på mig min klocka & mina ringar. Så ja, idag känner jag mig naken.

Annars kommer dagen säkert bli bra. Ska träna efter jobbet och sedan blir det en lugn kväll. Kanske titta på Ice Age 2 ikväll? Vi får se :-) Jag hoppas ni får en fin dag!! Kram ♥


Inte många löv kvar på det trädet.. Det är alltså höst på riktigt nu..?


Kommentarer
Postat av: Bella

Gutt, är det body stepen du ska med på? :) Eller ska du träna själv?

2010-10-19 @ 10:02:29
Postat av: Stina

Svar ja!

Och jag vill att du lägger ut bilderna som vi tog med din kamera, speciellt den med röken :D

2010-10-19 @ 11:04:54
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0