Söndag

Överväldigad, chockad & fantastiskt glad!
Igår trodde jag att jag, My, Stina & Bella skulle spela spel och dricka ett glas vin. Så efter frisören åkte jag & My för att hämta Stina på Boholmarna för att sedan åka hem till oss och ja, spela spel. Hem kom vi, jag gick på toa. My säger "Kan du hämta alsolspriten? Den står på mammas rum." Visst tänker jag & öppnar dörren dit och möts av smällande ballonger och folk som skriker "GRAAAATTIIIIIS!!!!" Där står alltså min underbara vänner och ja, ska fira min födesedag. Älskade syster My hade köpt vin till mig & det blev paketöppning. Supernöjd med allt! TACK! Sedan trillade det in folk lite hela kvällen, jag fick sminka mig mitt uppe i alltihop då jag inte direkt var iordning gjord. Och slutligen begav vi oss in mot stan & O'learys. TACK ALLA FÖR EN FANTASTISK KVÄLL! ♥ Bella har bilder från kvällen, de kommer upp sen någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0