Roadtrip 9/10-2010

Igår ja. Det var lördag och fantasin var borttappad någon annanstans så ja, vi bestämde oss för att åka på roadtrip. Klockan 11.30 ungefär. Lagom sent. Gjorde oss i alla fall iordning och satte oss i bilen. Jag satt i baksätet och sjöng för mig själv och berättade massor med historier. Helsningborg blev målet. Först stannade vi en snabbis i Ängelholm, sedan hos Fiia i Helsingborg och slutligen hos min gamla klasskompis Iskra och hennes familj en snabbis. Hela familjen Kostic var hemma så det var mycket roligt att träffa alla igen!
Klockan 20.00 åkte vi hemåt igen. Stannade i Hässleholm på Mc Donalds för lite mat och sedan raka vägen hem. Framme 00.30 ungefär. Trött. Somnade.

Jag & mina fina vänner!

 

När vi stannade och åt påvägen dit hade dom kroppkakor..

 

.. dum som jag var tog jag detta istället.. som smakade barnmat!

 

Happy me framme i Hälsingböööörg (gillar stavningen!)

 

Ptja.. impulsresor får betyget 4 av 5 toasters! I like!! Tack för en trevlig dag! :-) KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: Fiia.

HAHA , orka att jag ser exakt var den bilden är tagen i stan . ^^

2010-10-12 @ 22:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0