Min 21-årsdag!

En fantastisk födelsedag! Verkligen, på alla sätt! Tack alla underbara människor runt omkring mig! Nu ikväll har Stina & Bella varit här, vi har myst & spelat spel. Ni ska få se ett smakprov längre ner! haha!!

Det är alltså nu jag måste sluta säga att jag är 20. Jag är 21. Jag får dricka alkohol på krogar i USA. Toppen liksom. Jag som bor där, inte. Hade dock varit skoj! Catja & jag har även bokat Londonresan. En vecka. 4-11 januari. Underbart! Så nu ska jag leva snålt & spara pengar till shopping!

Okej, kvällens video. Titta & skratta!


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, headbanga och spela luftgitarr ;) Jag är en stjärna på de ;) tack för ikväll

2010-10-25 @ 22:21:39
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen gumman!!!

2010-10-25 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0