Måndag

Godmorgon. När man vaknar på måndag morgon vill man helst av allt känna hur lätt det är att gå upp ur sängen och se fram emot en ny vecka. Nej, imorrse var min känsla den totala motsatsen, men här är jag och jag har en fantastisk vecka framför mig.

Idag efter jobbet ska jag iväg på kurs för skepparexamen. Missade ju förra måndagen och kommer ju inte vara med nästa måndag heller då det är min födelsedag, så jag känner att jag måste ligga i lite nu. Kämpa kämpa. Det handlar ju inte om självklara saker för mig, så måste nog plugga lite mer än andra kanske. Men det kommer gå bra, det vet jag!

Ha nu en fantastiskt bra start på veckan vänner! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0