Lördag

God morgon!
Eller nej, har faktiskt varit uppe ett tag, till och med hunnit äta frukost! Mums! Vädret är strålande idag och min dag är fullspäckad! Ska iväg och klippa av håret i etermiddag och sedan ikväll ska vi ha tjejmys just like old times. Lite orolig är jag dock för hur mycket frisören kommer klippa av då mitt hår är allt annat än välvårdat.

Nu ska jag uppdatera mig lite i bloggvärlden medan Stina står i duschen och sedan får vi se vad vi fyller förmiddagen med. Ha en fin dag vänner. KRAM! ♥


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, så kul de va att se bilderna från Turkiet! :)

2010-10-16 @ 12:23:38
URL: http://metrobloggen.se/barabella
Postat av: Axel

Blonda Emmy! =D Fiiiint! :)

2010-10-16 @ 13:29:57
Postat av: Mamma

Beatiful,look just like me when I was 20!

2010-10-16 @ 20:24:16
Postat av: Nettan

Fiiin du är som blondin ju!! The original :-)

2010-10-17 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0