Lördag

God morgon!

Igårkväll totaldäckade jag efter Idol, såå trött! Jag vet inte vad det är men antar att man börjar bli gammal ;-) Haha. Nu har jag i alla fall precis ätit frukost (dra på trissor!) och dricker för tillfället lite kaffe medan jag kollar på TV. Som hund & katt visas på kanal 5, härlig morgonunderhållning. Sedan ska det städas lite och jag måste åka och köpa lite snacks. Dessvärre verkar jag vara den enda som vill ut ikväll efter förfesten, så ptja, jag får väl köra på like the old times & dra till Palace själv, där hittar man alltid folk man känner plus att det är roligt att dansa!

Nehe, nu ska jag dricka upp mitt kaffe. Ha en fin lördag! Jag ska testa att tidsinställa ett inlägg sedan, vi får se hur det går ;-) Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0