Fredag

Godmorgon sötisar. Har käkat lite frukost nu med min vän Sten-Långben och hon är för tillfället ute & röker. Jag har ett löfte att hålla, så får dessvärre hålla mig inomhus. Idag är jag ledig från jobbet vilket innebär en heldag med Stina. Först modehuset, sedan mat & slutligen stan. Yes, jag kommer inte ha några pengar kvar sedan. Men äh, det får vara så. Jag kan vara värd det för att jag slutar röka? Eller?

Vi ändrade språk på min blogg igår genom google-translate och jag säger bara fyyy vad vi garvade åt översättningarna. Ganska roligt faktiskt! Nehe, dags att göra sig iordning lite så att man kan visa sig på stan. Ha en fin dag allihopa! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0