Fredag

Godmorgon! I've been sleeping like a baby! Jag var totalt utmattad efter gårdagens träning. Vattengympa på Actic stod på schemat och jag ångrar inte en sekund att jag gick dit. Grymt roligt. Makalöst jobbigt. Extremt värt det! Det måste garanterat bli fler torsdagar med den formen av träning och det bästa av allt var ju nästan att slappna av i bubbelpoolen efteråt.

Idag är det som ni vet fredag vilket innebär sista arbetsdagen för den här veckan. Vad kvällen bjuder på vet jag dock inte än, jag ska nog unna mig ett glas vin kanske. Egentligen måste jag plugga lite också inför kursen på måndag. Jag & Catja ska eventuellt in till stan i eftermiddag också och boka vår älskade London tripp.

Hoppas ni får en fin fredag! Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Bella

Kul att du följde med :) Det är vatrtengympa på Söndagar också ;)

2010-10-15 @ 08:42:29
URL: http://metrobloggen.se/barabella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0