Förtidigt födelsedagsfirande med släkt & familj

Så. Nu börjar även den här söndagen lida mot sitt slut. Jag har varit ute i Rockneby och blivit firad nu. Fick pengar & en GPS. Maffigt. Nu kan jag bila genom Europa utan att vara rädd för att köra fel ;-) Nämnde även att jag funderar på bostadsrätt, så nu ska det bytas bank & grejer med hjälp av far min.

Imorgon fyller jag år och efter jobbet ska jag & Catja in till stan och boka vår Londonresa. Halva den blev finansierad av födelsedagspengar idag, så det är toppen! :-) Såg nu också att resorna hade sjunkit ca. 600:-/person i pris. FANTASTISKT!!!

Jag önskar er en fin kväll. Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Stina

I like it, EMmy med en bostadsrätt, där kommer jag hänga, massa ;)

2010-10-24 @ 21:30:54
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0