Födelsedagsfest för Bella

Igår fyllde allas våran Isabella 21 härliga år. Ja, det var vi tvungna att fira! Började med middag på Larmgatan 10, sedan förfest hemma hos Bella innan vi gick in till stan. Jag & My gick till O'learys och mötte upp Thomas & Patrik medan de andra gick till Harrys. Bra kväll hörrni! Och inga problem alls att hålla sig ifrån rökningen med ett glas vin i handen ;-)

Nadja & Stina på Larmgatan 10

 

Frida, Stina & My

 

My, Stina & Signe

 

Jag & My

 

Nadja, Stina & Bella

 

Jag & födelsedagsbarnet

 

Några av bilderna från kvällen. Lånade även lite bilder av Nadja :-) Vaknade för övrigt vid halv 8 imorrse. Alltså. 07.30. Söndag. HALV ÅTTA! Haha.. My var lagom förvånad när hon frågade vad klockan var efter att ha hämtat saft. "Klockan är kvart över åtta." - "WHAT?!?!?" Jag somnade om sen igen, typ vid halv 10. Det är okej. Man får göra så.

Tack för en bra kväll vänner! KRAM! ♥


Kommentarer
Postat av: LISOU

fin blogg:-)

2010-10-03 @ 20:40:07
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: My

Ochsov till klockan 14.00 när jag väckte dig, din MUPP!!!:D

2010-10-03 @ 21:10:53
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0