Fredag

Idag är det fredag och sedan har jag en ledig helg framför mig! Jag känner på mig att det kommer bli en bra helg! Eller något i den stilen. Måste i alla fall tänka positivt :) Igårkväll var ingen höjdarkväll. Mitt humör var sjukt dåligt hela dagen och det kändes som att jag skulle börja gråta när som helst. Men sån är inte jag. Sånt gör inte jag. Nej jag kurar ner mig i soffan och är tyst istället och koncentrerar mig på TV:n. Yeah, that's me!
Idag mår jag lite bättre i alla fall. Har sagt till mig själv att jag inte får hålla på som jag gör då det inte alls är roligt. Jag står liksom inte ens ut med mig själv och hur ska då någon annan kunna stå ut med mig? Ja, det är den stora frågan jag ställer mig hela tiden. Men men..

Vilket jävla väder vi har då?! Vart tog våren vägen och vem välkomnade hösten i MAJ?! Äh, jag borde kanske koncentrera mig på saker jag kan påverka istället :)

Nu ska jag fortsätta jobba och hoppas att jag inte åker på fler samtal där jag blir utskälld efter noter och får skulden för att ha förstört någons liv. Det är definitivt inte rätt dag för det! KRAM! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0