Tisdag

Igårkväll bestämde jag mig på något sätt att jag skulle somna och sova gott och sedan vakna upp på strålande humör. Yeah right, sova är överskattat tycker min lilla hjärna. Orkar inte riktigt bry mig om det just nu, allt jag vet är att ikväll ska jag nog tro att jag inte kommer somna. Tänka tvärt om liksom, det verkar vara så jag fungerar?

Annars är det som vanligt jobb som gäller idag. Slutar 18,30 och om jag fortfarande lever då så planerar jag att gå en snabbis på stan innan My slutar jobba. Sen ikväll blir det nog lugnt tror jag för imorgon är det ingen vanlig dag - det är systers födelsedag!!!! ♥

Nu ska jag springa på fika här och sedan är det möte som gäller vid 14,00. Hoppas ni har en bra dag! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0