Grattis på födelsedagen bästa vän!

Jag tror att det var vårt gemensamma intresse, nämligen hästarna och Udden som förde oss samman från första början. Vi umgicks inte särskillt mycket på den tiden utan under en längre period var det gemensamma vänner som gjorde att vi träffades. Vi gick på samma skola, träffades ibland och pratade i korridoren. Men vi var inte bästa vänner.
Jag vet hur jag alltid såg upp till dig. Du var tjejen med hjärtat av guld och glimten i ögat.

Tiden gick och vi har aldrig riktigt släppt kontakten helt, vi har byggt upp en vänskap som jag tror är sällsynt. Sedan ungefär ett och ett halvt år tillbaka har jag sett dig som en syster och vi har åkt på diverse olika roadtrips/semestrar tillsammans och nya äventyr är inplanerade även detta året. En tatuering sitter i nacken som för mig kännetecknar den finaste vänskapen jag någonsin har haft och kan tänka mig.

Jag vet inte riktigt vad jag vill säga med den här texten mer än att du är en av de viktigaste delarna i mitt liv och du tillför en stor mängd glädje. Oavsett hur jobbigt något är så är du alltid klok och kommer med goda råd samtidigt som du klämmer in något klämkäckt och får en att skratta fast man egentligen vill gråta. När du skrattar är det svårt att inte skratta med dig oavsett vilket humör man är på. Det finns inget ont i dig om man inte förtjänar det (när du kittlas räknas inte, det är trots allt ganska roligt, haha!)

Jag hoppas att du vet om vilken underbar och speciell människa du är. Du är en perfekt vän. Du är unik! Att du har valt att ge mig din vänskap är för mig obegripligt, men jag är evigt tacksam och jag hoppas att det betyder lika mycket för dig som för mig. Du är min bästa vän & syster och oavsett vad som händer så kommer du alltid vara det.

Grattis på födelsedagen My! Jag hoppas du får en riktig toppendag och ikväll ska du firas med buller och bång. Jag bjuder på drinkarna, både till förfest & ute, bara så att du vet. Se det som en födelsedagspresent.
Jag älskar dig syster!


Kommentarer
Postat av: My

Du är typ världens bästa syster! :) Love you! Finner inga ord. Men tack för allt <3

2010-05-06 @ 14:32:07
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0